Wednesday, November 16, 2011

A girl that suddenly turn up in my life

this girl named yana :) full name ? tanya la dia sendiri xD sebenarnya dulu kami dua nie kalau limpas senyum2 gitu ja ... aku pun nda tau lah mcm mana tiba2 aku rapat dgn dia niehhh . jap aku ingat luuu ???????????????????ehh lupaa aku xDxD kejap2 . tanya tuan punya badan duluuuu * maksud nya c yana *  okay cam nie ceritanya xD aku heran napa dia suka snyum2 kalau limpas dgn aku .. so aku ajak chat di fb and tanya diaaa .. dia ckp xtahu :D pas tuhhh . lama2 tuh aku minta numbernyaaa .. pas tuh selalu lah kami berrsms ... selalu2 .... baru kann ? *malukan diri sendiri jap* aku suka sangat2 minta kredit sama nie perempuan xD ndada malu2 kuuu . baru dia kasi2 jaa xD baikkk kannnnnn diaaaaaaaa xD jadi kalau mau kredit minta dgn dia . wkwkwkwkw xD okay sampai sini jaa lahhhh panat sayaa xD bye :D

No comments:

Post a Comment